Selecteer een pagina

New Business Bootcamp

meer nieuwe klanten voor jouw bedrijf

spot nieuwe kansen voor je eigen bedrijf in recordtempo

met de principes die ik voor mijzelf en mijn klanten gebruik

Zoals je misschien weet ben ik Arnoud Visser. Ik ben acquisitie consultant voor B2B bedrijven. Dat is niet altijd zo geweest.

Eind 2016 zat ik zonder baan. Ik en mijn werkgever zijn “in goed overleg” uit elkaar gegaan. Dat ging mij dus nooit meer gebeuren. Nooit meer gaat iemand anders over mijn lot beslissen. Ik was vastbesloten. Dus die sprong heb ik – met 10 jaar sales en marketing ervaring aan boord – gewaagd. The New Business was geboren.

Logisch toch? Ondernemen bevalt mij heel erg goed tot nu toe! Er zijn veel voordelen aan.

Maar één van de grootste uitdagingen in ondernemem? Nieuwe klanten vinden.

Ik heb dat zelf ook ondervonden dit jaar. “Maar Arnoud, jij bent toch acquisitie consultant?” I know, I know. Je kent dat gezegde toch van de schoenmaker en zijn eigen schoenen? Nouja, ik ben dus geen uitzondering.

IK WENS JOU DAT NIET TOE. JIJ VERDIEND GOEDE SCHOENEN (metaforisch gezien)

Je hoeft je overigens over mij geen zorgen te maken. Eind 2017 heb ik toch een mooi bedrijf voor mijzelf opgebouwd. En ik help een klantenset naar meer succes.

En geloof mij maar als ik je brom: 2018 gaat alleen maar beter worden. Ik heb een heel sterk fundament. Ik heb superveel gave plannen. En een heul ambitieuze doelstelling die ik mijzelf eerder dit jaar al heb opgelegd.

Ik ga je wat dingen meegeven die ik dit jaar heb geleerd. Want ik heb samen met mijn klanten heel wat uren geinvesteerd in het vinden van modellen die echt werken. Ik ga daar zo meer over vertellen. Maar eerst…

DE BELANGRIJKSTE LESSEN DIE IK HEB GELEERD IN DE LAATSTE 10 JAAR OVER ACQUISITIE:

Les Één: le bent je eigen grootste vijand als het aankomt op klanten – werving

Zoals met zoveel dingen uiteraard. Je houdt jezelf voor dat je morgen gaat beginnen. Dat je eerst een nieuwsbrief af moet maken. Of even dat ene ding voor die klant moet doen. Voordat je het weet ben je een paar manden verder en doe je niets aan acquisitie. Uiteindelijk hangt deze cruciale activiteit he-le-maal onderaan je prioriteiten lijst. Dat is bedrijfsabotage van de hoogste plank! Van je eigen bedrijf, maar dat breep je wel.

Les Twee: durven toegeven dat je ergens goed in bent is eng (en OnHollands)

Een van de essentiële componenten van goede acquisitie is dat je durft toe te geven dat je goed bent. Aan jezelf en anderen. Lees: goed. Niet: de beste. Wanneer ik iemand die 3 hoofdstukken verder in hetzelfde boek is dan ik, kan ik al onder de indruk zijn. In ons kikkerlandje zijn we ook van “doe maar lekker gewoon”. Een erg belangrijke stap van goede klanten – werving is het besef: ik ben goed in mijn vak.

Les Drie: acquisitie is een structureel doorlopend process

Het werven van nieuwe klanten is geen one and done process. Het is een constant voortdurend process. Je moet er met regelmaat mee bezig zijn. Het is belangrijk dat je je eigen pijplijn constant vol moet houdt. Dat je nooit droog komt te staan. Want geen nieuwe klanten hebben is een recept voor bedrijfsmatige rampspoed.

Les Vier: je moet weten wat je doet

Dat geldt natuurlijk zo’n beetje bij alles wat je doet. Ook zo met acquisitie en het werven van klanten. Als je niet precies weet wat je doet ga je uren stoppen in de dingen doen die heel erg veel tijd kosten. Maar je weet niet eens of het echt gaat werken ja of nee. Dure tijd, veel leergeld.

IK WENS JOU DAT NIET TOE. IK WENS JE VEEL KLANTEN, SUCCES EN LIEFDE TOE (dat laatste kan ik je niet mee helpen, maar ik gun het je wel).

Ik wil je de beste kans geven om aan nieuwe klanten te komen op de snelste manier. Met de juiste tools.

Daarom heb ik een online cursus die je gaat helpen aan je eerstvolgende nieuwe klanten in een mum van tijd.

In een notendop: ik heb de cursus gebouwd waarvan ik had gewenst dat ik hem aan het begin van het jaar had geschreven. Zodat ik vanaf meet af aan écht kon vlammen met je eigen bedrijf.

En ik geloof, dat als je de lering in de cursus toepast in je eigen bedrijf, je de helderheid, zekerheid, de juiste woorden en de beste aanpak in handen hebt. De juiste tools om te gaan vlammen met jouw eigen bedrijf.

En ik heb het de meesterlijke naam gegeven:

New Business Bootcamp

Deze training geeft je de absolute, onverbloemde waarheid over klanten – werving. Klanten – werving anno 2018 wel te verstaan.

Het bevat zo’n beetje het beste van wat ik de laatste 10 jaar over sales, marketing en acquisitie heb geleerd. Dit wordt afgetopt met de gecombineerde lessen van mij en mijn klanten van het laatste jaar. Daar waar het rubber de weg heeft geraakt.

We gaan naar de kern van klanten – werving. Hoe complexer je acquisitie – aanpak wordt, hoe groter de kans is dat het niet gaat gebeuren.

WAT JE GAAT KRIJGEN IN NEW BUSINESS BOOTCAMP:

✔️ Plan-voor-winst: alles wat je moet weten over een helder plan van aanpak voor acquisitie. Want; waar ga je beginnen als je niet weet waar je heen moet?

✔️  Waarom “oude” acquisitie niet meer werkt, maar toch wel een beetje: elementen uit het oude tijdperk van koude acquisitie gaan nog steeds op in deze “nieuwe” tijden. Mensen die koude acquisitie kapot maken snappen er zelf niets van en zijn bang om te falen.

✔️ Laserfocus aanpak: leer welke tactieken marketeers gebruiken om exact te achterhalen waar hun “sweetspot” ligt, en waarom het intens belanrijk is om dat te snappen

✔️ De grootste hefbomen in klanten – werving: 3 krachtige manieren om nieuwe klanten te gaan scoren, gebruik makend van je bestaand netwerk én nieuwe relaties.

✔️ Processmatig klanten maken: een goed salesprocess is structureel en zorgt voor voorspelbare resultaten.

En nog veel meer…

Als je door New Business Bootcamp heen bent, weet je eindelijk wat ervoor nodig is om structureel aan nieuwe klanten te gaan komen.

Het gaat ervoor zorgen dat je met meer plezier gaat ondernemen. Dat je geld gaat verdienen. Dat je jezelf (én je gezin) een betere toekomst geeft.

Klinkt goed toch?

Dan ben je nu vast benieuwd wat het kost.

Ja, het kost geld. Euro’s.

De prijs is:

€499,-

Je zult het vast duur vinden. Maar eerlijk gezegd: als je de investering te hoog vind om keihard te gaan knallen met bedrijf door de nieuwe klanten te gaan binnenhalen ben je misschien niet de student die ik zoek. Ik zoek mensen die ervoor willen gaan. Want de inhoud van deze cursus komt niet op magische wijze tot wasdom. Je moet ervoor werken.

Dat gezegd hebbende, wat is nou eigenlijk €499,- voor investering om jouw bedrijf naar een hoger niveau te gaan tillen? Niets toch?

✔️Als ik zou zeggen dat je er binnen 60 dagen 5 nieuwe klanten uit haalt als je hiermee aan de gang gaat?

Dat gaat deze cursus je opleveren. 

Zou dit je €499,- waard zijn?

✔️ Als het je meer zekerheid geeft over je acquisitie aanpak?

✔️ Als je weet waar je moet beginnen?

✔️ Als je weet waar de beste en meest effectieve kansen liggen?

Maar om je over de streep te trekken heb ik het tarief tijdelijk verlaagd naar €379,-.

Dat is 25% eraf. Omdat jij het bent.

Ik ben eigenlijk nog niet klaar.

Want ik heb meer..

Dit is er wel eentje van de afdeling “zolang de voorraad strekt” of “tot het moment dat ik bij zinnen kom”.

Want tijdelijk krijg je kosteloos een 1 op 1 sessie van mij van 30 minuten twv €99,- er bij.

Dat betekend dus normaal €499 + €99 = €598

Maar de speciale investering voor jou is dus €379.

Dus in een notendop: als jij écht wilt gaan knallen met goedlopende, eerlijke maar renderende klanten – werving in 2018…

Dan is €379,- de beste investering die je de komende tijd in bedrijf, nee, in jezelf kan doen.

Ga ervoor. Neem New Business Bootcamp. Klik op de knop hieronder om direct aan te schaffen, en aan de gang te gaan.

?NEW YEAR, NEW BUSINESS DEAL ?: €199,- VOOR DE TRAINING T/M 31 DECEMBER. ALLEEN VOOR DE SNELLE BESLISSERS!

 Nog één vraag: hoe lang bungelt de belangrijkste taak voor een vitaal bedrijf aan onderaan je prioriteitenlijst? En ben je nog steeds aan het lezen?

Dan moet je niet langer wachten, en je inschrijving voor mijn New Business Bootcamp.

Ik zie je graag aan de “andere kant”!

Maak er een mega succesvol 2018 van.

???

Met hartelijke groeten,
Arnoud
“the New Business – gozer”

PS meest ondernemers denken dat ze voor acquisitie uren per week moeten leuren. Ik ga je manieren leren waardoor je met 15 minuten per dag een goed lopende acquisitie machine op kan bouwen.

PPS Nog steeds aan het twijfelen? Dan geef ik je bij deze mijn belofte: je krijgt je geld terug binnen 21 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden. Geen vragen. Je mag zelfs al het materiaal houden wat je tot dan toe hebt ontvangen. Ik weet dat mijn aanpak werkt, en ik wil graag dat jij het een kans geeft. Niet tevreden, vraag dan je geld terug.

 

 

 

 

 

Arnoud = New Business. Met zijn aanstekelijk enthousiasme en kennis van zaken heeft hij onze outbound sales activiteiten de juiste impuls gegeven. Op zoek naar groei? Hire that man!”
Michel Pilet

Oprichter en aanvoerder, clevergig

Wat is het?

Als je bedenkt dat 43% van de professionele verkopers nieuwe klanten vinden hét moeilijkste vinden in hun rol is er een groot probleem. En hoe zit dat met jou als ZZP’er of MKB bedrijf? Kun jij je eigen “New Business” broek ophouden?

Door te weinig tijd te besteden aan het zoeken, vinden benaderen en aanbrengen van nieuwe klanten kan je bedrijf spaak lopen. Groei loopt terug. En misschien komt er zelfs geen brood meer op de plank, of te weinig. Niet goed.

Omdat ik niet iedereen kan helpen met mijn diensten heb ik het New Business Bootcamp ontwikkeld. Een online training. Hierin ga ik alles delen wat ik weet over het zoeken, benaderen en binnenhalen van nieuwe klanten, zodat jij het toe kan passen op jouw eigen business. En je doelstellingen kan halen. En je commissies en/of omzet binnen haalt.

Dit ga je leren:

Pinpoint jouw ideale klant

We gaan terug naar de basis: wie is jouw ideale klant? Welke mensen binnen deze bedrijven moet je eigenlijk spreken om ze in beweging te krijgen?

Door een aantal oefeningen door te lopen komen we langzaam maar zeker tot een lijst met kenmerken waaraan jouw ideale klant voldoet.

Op deze manier hou jij je alleen nog bezig met de klanten die jij het beste kunt helpen én de hoogste kans van scoren hebben.

Bepaal jouw pijplijn

Om ervoor te zorgen dat je nooit droog komt te staan met business óf niet gaat overlopen als je machine eenmaal draait is het goed te bepalen hoeveel pijplijn we eigenlijk nodig hebben.

Door een rekensommen en keuzes te maken komen we tot hoeveel nieuwe pijplijn jij eigenlijk nodig hebt om een steady flow aan nieuwe klanten binnen te halen. Zonder dat je met je handen in je haar zit.

Trek je klant aan

We gaan ervoor zorgen dat alle onderdelen van jouw presentatie kloppen. Op deze manier wordt jij een aantrekkelijke partij om mee te werken. Je kennis wordt op de juiste manier weg gezet en zichtbaar gemaakt.

We ontdekken welke nieuwe bronnen aan New Business er zijn, en hoe je maximaal rendement kan halen hieruit!

Als dit gedaan is gaan we de systemen opzetten waarmee jij in contact gaat komen met je potentiele klanten. Hiervoor zorgen we er voor dat de ideale klant jou gaat weten te vinden. En als ze nog niet klaar zijn om te kopen? Dan kom je op het juiste moment bij ze terug!

Jouw toolbox

In dit hoofdstuk van deze training leg ik alle tools die we gebruiken in de New Business Formule uit, en geef ik je nog een lijst aan extra tools, tips, tricks en leesvoer waar je nog mee verder kan!

Je 90 dagen blauwdruk

Ik kan mij goed voorstellen dat het erg veel informatie is die je in één keer moet verwerken! Daarom krijg je van mij een 90 dagen blauwdruk mee.

Hierin staat alles nog een keer goed uitgeschreven zodat je alle behandelde stof stap voor stap kunt afwerken.

Heb je nog vragen? Ik heb antwoorden!

Voor wie is deze training geschikt?
Deze training is uitermate geschikt voor iedereen die verantwoordelijk is voor het zoeken van zijn / haar eigen nieuwe klanten. Dit kunnen ZZP’ers, kleine ondernemers zijn. Maar ook verkopers in grotere organisaties die zelf hun New Business-broek moeten ophouden.
Wat krijg ik allemaal in de New Business Formule?

Check onderaan de pagina, maar voor de zekerheid:

  • De online training: de New Business Formule
  • 6 online lessen van 1 – 1.5 uur barstensvol direct toepasbare info
  • Levenslang toegang huidige content en toekomstige updates
  • Toegang tot een community van commerciëlen en ondernemers
  • Tijdelijk: 1 – 1 coaching web – call van Arnoud om je New Business Formule goed te implementeren!
Hoe lang duurt de New Business Formule?
Vooralsnog bestaat de New Business Formule uit 6 wekelijkse lessen van ieder 1 – 1.5 uur. De live lessen vinden plaats in de avonduren.
Wat als ik niet tevreden ben over de traning?
Dat kan altijd gebeuren, dat iets niet voldoet aan je verwachtingen. Als je al het huiswerk hebt gedaan en dat kunt overleggen, maar alsnog niet tevreden bent over het resultaat of de inhoudt van de training krijg je geld terug binnen 30 dagen na aankoop. De enige vraag waar ik antwoord op wil hebben is: wat moet er anders?
Hoe lever je de training?
De training en alle daaraan gekoppelde producten zijn 100% online. Dit houdt de kosten laag, zodat ik deze training tegen een scherp tarief aan je kan leveren.