Selecteer een pagina

Lead Abonnement

In 4 stappen aan tafel bij jouw ideale klant!

Stap 1: Targetting Sessie

Om er achter te komen wat voor klanten je precies zoekt, starten we met een Targetting Sessie. We brengen in kaart hoe je bedrijf in elkaar steekt, waar je goed in bent en wat je aanbiedt. We lopen door je huidige klantenpakket heen om te achterhalen welke klanten je op dit moment bedient. Nog belangrijker dan de bedrijven die je bedient, zijn de mensen die je te pakken wilt krijgen. Hoe cliché ook: mensen kopen van mensen. Aan het eind van deze sessie hebben jij en ik een goed idee wie jullie zijn, wat jullie doen, hoe we dat gaan vertellen, en naar welke klanten we op zoek moeten gaan. Ook bepalen we: wat is een lead, en hoeveel denk je er nodig te hebben?

Stap 2: Leads Zoeken

Het is belangrijk dat we op zoek gaan naar de juiste personen en de juiste bedrijven, en niet alleen één van de twee. Op deze manier halen we het hoogst mogelijke rendement. Deze lijsten deel ik met jou ter goedkeuring.

Stap 3: Persoonlijke Benadering

Als we de juiste leads hebben gevonden, zet ik jouw specifieke outbound systeem in elkaar. Hierbij hebben we een gamma aan tools beschikbaar. Social Media, email en we kunnen zelfs top notch Sales Development Reps inzetten die uit jouw naam gaan opvolgen. Niets valt door de scheuren heen.

Stap 4: Warme Leads!

Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de warme leads die je CRM inkomen. Vanaf hier is het aan jou om je verkoopskills toe te passen en de deal te sluiten!

Stap 0: Kennis maken.

De eerste stap bij het opzetten van een Lead Abonnement is een gratis consult én kennis maken! Maak je meteen een afspraak?

Klik hier